HIJABISTA TV

HIJABISTA TV

ARTIKEL TERKINI

Homepage 2018

Ramai Puji Solekan Nad Zainal ‘Naik Seri’ Pengantin – “Sentuhan Alha Alfa Jarang Mengecewakan!”

Namun, yang menarik perhatian wargamaya adalah solekan yang menjadi pilihan Nad Zainal untuk menghiasi wajahnya pada hari bersejarah itu.
Homepage 2018

Pelakon Nada Cinta, Mikha Tambayong Kini Isteri Deva Mahenra, Pilih Gayakan Gaun ‘Mendiang Ibu’...

Pelakon jelita dari seberang tersebut berkongsi khabar bahagia apabila dia sah menjadi isteri kepada Deva Mahenra, yang juga merupakan seorang pelakon. Pasangan tersebut telah melangsungkan pernikahan di Hotel The Ritz Carlton, Bali pada Sabtu lalu. 
Homepage 2018

Lepas Pembersihan Berganda, Pakar Syorkan Pembesihan Tiga Ganda. Muka Berseri dan Bercahaya! Tapi…

Semua faktor ini boleh menjejaskan hasil akhir yang bercahaya dan memandangkan pembersihan yang baik adalah asas kepada sebarang rutin penjagaan kulit, anda ingin memastikan kulit benar-benar...
Homepage 2018

Dengan Satu Bahan Je, Seterika ‘Hangus Berkerak’, Kini Jadi Baharu Persis Di Kedai!

Seterika yang sudah lama digunakan pasti mempunyai kesan hangus terbakar malah mempunyai kerak degil yang susah untuk ditanggalkan. Jangan buang sis! Aplikasikan tiga langkah mudah ni dengan gunakan satu bahan je. Nescaya seterika tu kembali berkilat seperti baharu macam di kedai!
Homepage 2018

Sempurnakan Pengebumian 3 Jenazah Tanpa Waris, Noorkhiriah Bantu Tak Kira Bangsa Sesama Islam

Pelakon Noorkhiriah dan suami, Azfaizul Ahtan, meluahkan rasa syukur kerana dapat membantu menyempurnakan pengebumian tiga jenazah tanpa waris. Mereka juga dibantu oleh beberapa orang...
Homepage 2018

Turun Berat Badan 5Kg, Pakar Sains Saran Masa Terbaik Untuk Sarapan Pagi

Penyelidikan baru mendapati bahawa makan sarapan pada pukul 11 ​​pagi sebenarnya sangat bermanfaat untuk penurunan berat badan...
Homepage 2018

Kelibat Emma Maembong Di Tanah Suci, ‘Dalam Diam’ Tunai Umrah Bersama Anak Dan Suami...

Namun, lain pula bagi selebriti jelita yang satu ini, Fatimah Rohani Ismail atau lebih dikenali sebagai Emma Maembong apabila kelibatnya bersama suami dan anak kini terlihat berada di tanah suci, Mekah bagi menunaikan ibadah umrah.
Homepage 2018

Membeli Pelindung Matahari Diskaun Dalam Talian? Anda Mungkin Mendapat Yang Palsu. Amaran Pakar…

Terpikat dengan diskaun yang ditawarkan pada platform e-dagang, warga Singapura ini memutuskan untuk membeli pelindung matahari kegemarannya dalam talian...

ARTIKEL POPULAR

Homepage 2018

Beli ‘Perfume’ Mahal Tak Tahan Lama? Cuba Teknik ‘Layering’ Mesti Semerbak Baunya!

Sedihkan sis bila dah beli perfume mahal-mahal tapi bau tetap hilang tak sampai separuh hari. Nak re-apply balik pun kita akan fikir berkali-kali takut cepat pula...
Homepage 2018

Ramai Puji Solekan Nad Zainal ‘Naik Seri’ Pengantin – “Sentuhan Alha Alfa Jarang Mengecewakan!”

Namun, yang menarik perhatian wargamaya adalah solekan yang menjadi pilihan Nad Zainal untuk menghiasi wajahnya pada hari bersejarah itu.
Homepage 2018

Pelakon Nada Cinta, Mikha Tambayong Kini Isteri Deva Mahenra, Pilih Gayakan Gaun ‘Mendiang Ibu’...

Pelakon jelita dari seberang tersebut berkongsi khabar bahagia apabila dia sah menjadi isteri kepada Deva Mahenra, yang juga merupakan seorang pelakon. Pasangan tersebut telah melangsungkan pernikahan di Hotel The Ritz Carlton, Bali pada Sabtu lalu. 
Homepage 2018

Lepas Pembersihan Berganda, Pakar Syorkan Pembesihan Tiga Ganda. Muka Berseri dan Bercahaya! Tapi…

Semua faktor ini boleh menjejaskan hasil akhir yang bercahaya dan memandangkan pembersihan yang baik adalah asas kepada sebarang rutin penjagaan kulit, anda ingin memastikan kulit benar-benar...
Homepage 2018

Dengan Satu Bahan Je, Seterika ‘Hangus Berkerak’, Kini Jadi Baharu Persis Di Kedai!

Seterika yang sudah lama digunakan pasti mempunyai kesan hangus terbakar malah mempunyai kerak degil yang susah untuk ditanggalkan. Jangan buang sis! Aplikasikan tiga langkah mudah ni dengan gunakan satu bahan je. Nescaya seterika tu kembali berkilat seperti baharu macam di kedai!

FRENZY HIJABI'S

STAIL

KECANTIKAN

HIJAB HACKS

Homepage 2018

8 Daripada 10 Wanita Memakai Bra Yang Tidak Muat. Ada Cara...

Sukar untuk mempercayai perkara ini tetapi, mengikut statistik, 80% wanita memakai coli yang tidak sesuai. 70% daripada wanita terbabit memakai coli yang terlalu kecil, manakala 10% wanita memakai coli yang terlalu besar..

NO TURNING BACK

Homepage 2018

“Fitrah Manusia Hendak Jadi Lebih Baik,” – Irma Hasmie Akui Perubahan...

Lama rasanya tidak bertemu dengan personaliti ini, pertemuan ketika kami melakukan penggambaran THE HIJABISTA SHOW memberi peluang kepada penulis untuk menemubual ibu kepada dua...

NEW UMMAH

Homepage 2018

Ramai Puji Solekan Nad Zainal ‘Naik Seri’ Pengantin – “Sentuhan Alha...

Namun, yang menarik perhatian wargamaya adalah solekan yang menjadi pilihan Nad Zainal untuk menghiasi wajahnya pada hari bersejarah itu.
error: Hello. Cannot.
© Hakcipta Terpelihara Nu Ideaktiv Sdn Bhd ❤️ Dikendali Oleh Astro Group