Permulaan tahun 2022 buat pasangan Hanis Zalikha, Hairul Azreen dan anak-anak mereka dimulakan dengan sesuatu yang sangat hebat apabila mereka berpeluang menaiki pesawat peribadi mewah bersama ahli perniagaan tersohor, Tan Sri Vincent Tan selepas dipelawa oleh beliau sendiri.

Berkongsi di laman Instagram, pasangan selebriti ini berkongsikan momen-momen menarik di dalam pesawat tersebut bersama anak-anak tersayang terutama sekali Alisa Aisyah yang pertama kali menaiki pesawat dalam hidupnya.

A trip beyond our wildest imagination, so honoured to be invited by Tan Sri Vincent Tan on this dream vacation. MasyaAllah for this rezeki for the kids (and us tumpang 😭😍). What a way to kick off 2022.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hanis Zalikha (@haniszalikha)

Naik Jet Peribadi Mewah Bersama Vincent Tan, Hanis Zalikha Anggap Tumpang Rezeki Anak-Anak

Berbicara mengenai perasaan, Hanis Zalikha menjelaskan bahawa dia sangat teruja dengan rezeki yang datang mencurah-curah dalam hidupnya ini dan menganggap mereka suami isteri menumpang rezeki anak-anak tersayang.

Sebab ramai tanya perasaan. Kita pula dah jarang gambarkan perasaan 😂

Saya berasa gembira dan sangat teruja. Berbeza perasaan dengan kita berbelanja sendiri. Sebab bayangkan, Allah gerakkan hati orang lain, untuk gembirakan kita. Selalu tak terdetik? Bila orang belanja kita, secawan kopi. Dia tak perlu pun belanja, tapi dia NAK. Hati dia NAK.

Naik Jet Peribadi Mewah Bersama Vincent Tan, Hanis Zalikha Anggap Tumpang Rezeki Anak-Anak

IKLAN

Naik Jet Peribadi Mewah Bersama Vincent Tan, Hanis Zalikha Anggap Tumpang Rezeki Anak-Anak
Rezeki kita tu Allah salurkan melalui orang lain.

Orang tu dapat kebaikan buat kita gembira. Kita pun dapat bahagia yang Allah bagi. It’s beautiful.

Suami isteri pun macam tu. Walau isteri boleh beli apa yang diidamkan, tapi bila suami yang “takpe saya bayarkan” “sayang nak yang mana”, seronoknya hati isteri tu kan.

Staff pagi-pagi belanja bos roti canai. Orang beratur depan tiba-tiba bayarkan gula-gula anak kita kat kaunter. Berbunga hati!

You can belanja just ANYONE. And the reward is actually for YOU too ✨

IKLAN

(Tapi yang dalam gambar ni kita takleh lah nak belanja diri sendiri. Tak terjangkau 😂)

Naik Jet Peribadi Mewah Bersama Vincent Tan, Hanis Zalikha Anggap Tumpang Rezeki Anak-Anak

Artikel Berkaitan: Memori Kuih Pulut Panggang, Hanis Zalikha Terkenang Saat Mak Ayah Jual Kuih Tepi Jalan

Memori mereka tidak terhenti di situ sahaja. Mereka kemudiannya sampai ke destinasi indah iaitu Sabah dan menikmati percutian bersama di atas kapal layar mewah milik Tan Sri Vincent Tan. Turut menyertai mereka adalah pengarah filem Paskal, Adrian Teh.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HAIRUL AZREEN IDRIS (@hairulazreen)

IKLAN

Seronoknya berenang di laut!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by HAIRUL AZREEN IDRIS (@hairulazreen)

Naik Jet Peribadi Mewah Bersama Vincent Tan, Hanis Zalikha Anggap Tumpang Rezeki Anak-Anak

Untuk info gaya hidup, kerohanian, tip kecantikan dan kesihatan terkini. Jangan lupa ikuti kami di Telegram rasmi Hijabista. Klik di sini.

Bulan ini, Hijabista menghasilkan Majalah Hijabista Edisi Jawi menampilkan Nur Fazura sebagai penghias wajah hadapan. Menariknya, dengan setiap pembelian para pembeli akan menerima dua helai tudung istimewa.

Majalah ini boleh dibeli di laman Shopee Karangkraf Mall Official Store dengan harga RM29.90 sahaja. Berbaloi-baloi, beli majalah dapat pula dua tudung istimewa. Boleh dibeli di sini: Shopee 

Naik Jet Peribadi Mewah Bersama Vincent Tan, Hanis Zalikha Anggap Tumpang Rezeki Anak-Anak