Durian sebagai alat solek hijabis antara sanggup atau tidak walaupun anda sebagai penggemar durian yang tegar. Bukan apa, kita dah selalu sangat didedahkan dengan aiskrim durian, crepe durian tetapi kali ini di luar jangkaan apabila lipstik rasa durian.

Ada sesentengah darinya apabila diajukan soalan adakah anda sanggup menggunakan durian sebagai alat solek?

“Asalkan bau durian tak melekat kat tudung sis, ok jer! Infact kalau habis musim durian teringin makan bau la sket alat solek ni. Kalau korang teringin nak makan durian musang king tapi tengah berpantang, ini mungkin dapat membantu korang menahan nafsu..” – Mastura

“Adoi kalau makan tu sanggup sampai berbakul-bakul, tapi nak tepek di muka tu macam erkkkk tak kot!” – Azniza Aziz

Mungkin dalam tidak sedar ada di antara jenama yang telah berani menampilkan dan mengekstrak durian dalam bentuk alat solek. Elianto adalah satu jenama yang tidak asing lagi di pasaran Malaysia adalah salah satu jenama produk kecantikan yang berani mengeluarkan alat solekan dari ekstrak Durian Musang King.

IKLAN

“Kami mahu mendekati solekan dengan cara yang segar, dengan memperkenalkan koleksi unik seperti Elianto Durian Musang King, kami meraikan keperibadian dan kepelbagaian. Makeup tidak mempunyai sempadan, ia memberikan kebebasan untuk mengekspresikan diri sendiri,” kata Teo Ai Siong, pengarah urusan dan pemilik jenama Elianto Make Up.

“Elianto dipasarkan sebagai jenama kecantikan masstige dan menawarkan pelbagai kosmetik premium dengan harga yang berpatutan,” kata Teo.  Jenama ini menggunakan ekstrak botani dan semua produk diimport sepenuhnya dari Switzerland, Itali, Korea Selatan, Taiwan dan Jerman.

Elianto Durian Musang King Lip Care SPF18 ditanam dengan bau durian dan terdapat dalam warna merah jambu dan kuning, sementara Elianto Durian Musang King Lip Color adalah warna bibir berkrim dan ringan.

Peminat eyeshadow matte akan menyukai tekstur ultra lembut Elianto Durian Musang King Eyeshadows yang terdapat di warna Koko dan Kuning.  Untuk kulit berseri Elianto Durian Musang King Highlighter menyala wajah anda dengan sentuhan lembut dari serbuk berwarna kuning.  Koleksi ini juga termasuk wangian EDP Elianto Durio Bloom – digambarkan sebagai bau yang menyegarkan.

IKLAN

Rasa Macam Makan Durian Tak? Ini perkongsian beberapa pengguna Alat Solek Elianto Durian Musang King.

Bolehkah anda bayangkan rasa durian di bibir menggunakan Durian Musang King Lip Care setiap hari?

“Walaupun aroma durian yang kuat di hidung, saya sebenarnya tidak dapat merasakan mana-mana durian di bibir.”

Mengandungi bahan-bahan semulajadi yang melembapkan dan tidak berminyak seperti Natural Beeswax, Cocoa Butter, Minyak Zaitun dan Vitamin E, ia berfungsi sebagai melembapkan bibir untuk penghidratan dan keselesaan yang lebih baik. Plus, ia juga mempunyai SPF18 untuk melindungi bibir daripada sinaran UV yang berbahaya.

IKLAN

“Bagi mereka yang berani bermain dengan warna, warna bibir warna kuning emas Musang King yang tersendiri dan sangat berpigmen ini adalah khas untuk anda. Tekstur berkrim di bibir dan dengan kemasan halus.”

Menariknya, formula aroma durian yang manis pada mulanya memberikan rasa yang sengit pada bibir kemudian ia kemudian menjadi bau yang halus namun menenangkan.

Pic: Xtra

“Bahkan eyeshadows sangat baik dengan bau durian! Dan saya suka bagaimana formula pigmen micronize memberikan kemasan lembut dan lebih halus.”

Secara keseluruhan, koleksi solek tropika ELIANTO Musang King memberikan perubahan kepada rutin solekan biasa. Elianto adalah produk inovatif untuk mengubah pemanjangan musim buah durian sekali-sekala menjadi sesuatu yang hijabis dapat menikmati setiap hari! Sesuai untuk mereka yang suka mencuba produk solek dalam cara yang segar, sukakan keberanian. Cuba dulu Sis!