Tidak perlu berbelanja besar untuk kelihatan cantik dan memiliki tubuh langsing. Hanya dengan modal tak sampai RM1 sahaja kita mampu untuk tampil sihat dan berseri-seri. Perkongsian wanita ini Puan Ella di laman sosial facebook memberitahu petua untuk kurus langsing dan mengempiskan perut dengan mudah.

Hanya menggunakan bahan dapur, iaitu asam gelugur yang direbus dan diminum airnya. Bagaimanapun perlu rajin untuk mengamalkannya dan paling penting kena istiqomah.

Cara mudah kempiskan perut.

Ni Cik No nak share satu lagi petua kalau nak kurus langsing dan kempiskan perut dengan mudah!

Jom kita sama-sama amalkan petua lama. Petua yang ni cuma beberapa sen jer kosnya. Ambik kat dapur jer. 

Tapi kena rajin, tak boleh la sekali buat terus kurus, mana maunya. Kenalah istiqamah, iye dok? Apa-apa pun semua dengan izinNya.

Cer tengok mudah jer :

PETUA 1 
– Masukkan 2 ke 3 keping asam keping (gelugur) ke dalam
segelas air panas
– Biarkan sekejap hingga asam keping kembang
– Minum ketika suam, setiap pagi dan malam.

Jika di amalkan selalu Insha Allah perut buncit akan mengempis 😁

PETUA 2
– Bilas 3 keping asam keping (gelugur) dengan air bersih
– Masukkan dalam bekas minuman (botol air/tupperware)
– Masukkan air panas dalam sukatan 2 -3 cawan 
** TIDAK PERLU TAMBAH GULA.

Minum seperti minuman biasa setelah suam.
Perlu sentiasa minum, dah habis, tambahkan air lagi dan gantikan dengan asam keping baru.

FUNGSI ASAM GELUGOR : 

1 – Sekat Selera
2 – Cairkan lemak

Tinggalkan Komen